• آروا پیامک ، پنل پیامک
  • ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
  • ارسال شده توسط رها راد
  • 128 بازدید
  • آشنایی با مزیت های استفاده از سامانه پیامکی

    استفاده از سامانه پیامکی یکی از راه های تبلیغات تایید شده است که شما به وسیله آن می توانید برای کسب و کار و فعالیت خود بازاریابی کنید. استفاده اصلی از سامانه های پیامکی ارائه تبلیغات و اطلاع رسانی است. شما با توجه به نیاز خود می توانید از این روش مرسوم برای هدف خود استفاده کنید. پنل پیامکی کاربرد های زیادی دارد و در بسیاری از مواقع برای ارسال تبلیغات و یا پیامک هایی با متن دلخواه از این روش استفاده می شود. در ادامه با سامانه اس ام اسی یا همان پیامکی بیشتر آشنا می شویم.

    سامانه پیامکی چیست؟

    سامانه پیامکی چیست؟

    سامانه پیامکی نرم افزاری آنلاین است که شما با استفاده از آن می توانید پیام های کوتاه را به صورت انبوه برای افراد خاصی ارسال کنید. سامانه پیام کوتاه برای ارسال پیام های تبلیغاتی، آموزشی و اطلاع رسانی استفاده می شود. ارسال پیام از طریق پنل پیامکی سریع و ارزان می باشد. شما به سادگی می توانید پیامک مد نظر خود را به صورت همزمان به چندین نفر ارسال کنید. حتی در مواردی می توانید جواب پیامک ها را نیز دریافت کنید. این روش ساده و ارزان و سریع است. استفاده از این روش برای شما قطعا مزایایی دارد که در ادامه به آن می پردازیم.

    دلیل استفاده از پنل اس ام اسی

    سریع ترین راه ارتباطی و اطلاع رسانی به قشر خاصی در خصوص کسب و کار خود استفاده از همین سامانه پیامکی است. جذب مشتری و تبلیغات سمت و سویی جدید پیدا کرده است. به دلیل استفاده زیاد از فضای مجازی و گوشی تلفن همراه تبلیغات برای هر کسب و کار و فعالیتی شیوه ای جدید پیدا کرده است. استفاده از سامانه پیام کوتاه این امکان را برای شما فراهم می سازد تا در شرایط های مختلفی و در مقیاس های مختلف فعالیت خود را معرفی کنید. با استفاده از این سامانه شما می توانید پیامک های انبوهی را برای مشتری و مخاطب خود ارسال کنید. همچنین ارسال آن و متن پیامک را مدیریت کنید.

    ویژگی های پنل پیامکی

    ویژگی های پنل پیامکی

    ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی دارای مزایایی است. اولین مزیت استفاده از این پنل راحت شدن امر بازاریابی برای شما می باشد. راه های زیادی برای بازاریابی وجود دارند اما استفاده از سامانه پیام کوتاه جذاب، به صرفه، کارآمد، ساده و سریع خواهد بود.

    در کمتر از چند ثانیه یک متن حاوی تبلیغات کسب و کار شما به تعداد زیادی خط تلفن همراه ارسال می شود. حتی برای بازاریابی و یا بازارگرمی می توانید پیام های تشکر و یا تبریک تولد به مشتریان خود ارسال کنید.

    پنل پیامکی حاوی پیشنهاد های جذابی است که شما با توجه به نیاز خود می توانید هر یک از این امکانات را انتخاب نمایید. با استفاده از این پنل می توانید مشتریان را به خود وفادار نگه دارید. حتی مشتری های جدیدی را برای خود به دست بیاورید.

    تبلیغات با استفاده از این سامانه هدفمند خواهد بود. شما فقط با مشتریان واقعی خود در ارتباط هستید. هزینه ارسال پیامک حتی در مقیاس زیاد مناسب و کم است و حتی می توانید با مشتریان و یا مخاطبان خاص خود ارتباط دو طرفه برقرار کنید.

    به طور مثال در فکر راه اندازی شعبه جدیدی و یا به فکر انجام کاری خاص هستید. از مشتریان خود با استفاده از سامانه پیامکی نظرخواهی می کنید و آنها نظر خود را به شما ارسال می کنند. در نتیجه شما با دریافت پاسخ مشتری و مخاطبان می توانید نتایج را ارزیابی کنید و تصمیم نهایی را بگیرید.

    کاربرد ارسال پیامک های انبوه از طریق سامانه پیامکی

    کاربرد ارسال پیامک های انبوه از طریق سامانه پیامکی

    استفاده از سامانه پیامکی کاربرد هایی زیادی دارد. ارسال پیامک های تبلیغاتی و یا ارسال پیامک های خدماتی تنها کاربرد های استفاده از این سامانه نیست. شما با استفاده از این پنل می توانید از مخاطبان خود نظر خواهی کنید و یا به آنان پیشنهاد های ارائه بدهید. به طور کلی کاربرد استفاده از سامانه پیامکی به شرح زیر است؛

    • تبلیغات

    رسالت اصلی سامانه پیامکی انجام تبلیغات برای کسب و کار و خدمات شما در فضای پیامکی است. پس از اینکه مخاطبان خود را شناسایی کردید پیامک حاوی متن تبلیغاتی به آنها ارسال خواهید کرد.

    • خدمات رسانی

    هدف مهم دیگر در استفاده از سامانه پیام کوتاه خدمات رسانی به مشتریان است. به طور مثال می توانید زمان ارسال کالا به مشتری را به وی اطلاع دهید.

    • اطلاع رسانی

    اطلاع رسانی زمان شروع تخفیف ها، هشدار به آنها در مورد تمدید کارت اعتبار خود، ارسال هر اخبار و اطلاعی به افراد از طریق این مهم انجام می شود.

    • مسابقه

    حتما بارها در مورد مسابقه پیامکی شنیده اید. با ارسال پیامک های سوالی و دریافت پاسخ های مشتری آنها را به چالش می کشید و آنها برای برنده شدن و کسب جایزه ترغیب می شوند. طراحی مسابقه یکی از راه های تبلیغات غیر مستقیم است.

    • نظر سنجی و نظر خواهی

    یکی دیگر از کاربرد های مهم سامانه پیامکی نظر سنجی از مشتری و یا مخاطب است. در مورد انجام تغییراتی در کسب و کار خود و یا در مورد کیفیت ارائه خدمات می توانید از مشتریان نظرخواهی کنید.

    • ارائه پیشنهاد های جذاب

    یکی دیگر از کار هایی که با استفاده از سامانه پیامکی می توان انجام داد ارائه پیشنهاد های جذاب به مشتریان است. مثلا به مشتری و یا مخاطب خود کوپن تخفیفی پیشنهاد دهید.

    دلیل اهمیت سامانه پیامکی

    ارتباط شما با مشتری و مخاطب با استفاده از سامانه پیامکی مستقیم و بدون واسطه است. شما می توانید هر پیامی را با هدف خاصی به شخصی ترین ابزار افراد بدون واسطه و در کمترین زمان ارسال کنید.

    یکی دیگر از دلایلی که باعث شده است تا پنل پیامکی دارای اهمیت زیادی باشد سطح پوششی بالای آن است. شما با استفاده از ارسال پیامک کوتاه می توانید همه افراد جامعه را مورد هدف ارسال پیامک خود قرار دهید.

    در لحظه و آنی می توانید پیامک خود را برای هزاران نفر ارسال کنید. مسلما این روش سریع ترین روش بازاریابی و تبلیغات است. ارسال پیامک و تبلیغات با استفاده از این روش هدفمند می شود. هزینه ارسال آن بسیار کم و به صرفه نیز می باشد.

    جمع بندی

    سامانه پیامکی یکی از شیوه های نوین برای تبلیغات و اطلاع رسانی است که به دلیل دریافت نتیجه آنی و قابل قبول بسيار مورد توجه قرار گرفته است.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *