• باشگاه مشتریان ، پنل پیامک ، دستگاه ذخیره شماره موبایل
  • ۱۴۰۱/۰۳/۳۰
  • ارسال شده توسط رها راد
  • 138 بازدید
  • وفاداری مشتری با ایجاد باشگاه مشتریان

    ایجاد باشگاه مشتریان یکی از راه های وفاداری مشتریان در کسب و کارهای کوچک و متوسط است. شاید این سوالات هم برای شما پیش بیایند که ویژگی باشگاه مشتریان چیست؟ سناریو و موارد مهم در ساخت باشگاه مشتریان چیست؟ ارسال کارت ویزیت برای مشتریان چیست؟ راه اندازی باشگاه مشتریان با استفاده از پنل پیامک به چه صورت است؟ قصد داریم در این مقاله به همه این سوالات و سوالات دیگر برای اطلاع شما پاسخ دهیم.

    دلیل راه اندازی باشگاه مشتریان

    دلیل راه اندازی باشگاه مشتریان

    به طور کلی ایجاد باشگاه مشتریان مجموعه ای از کارها و اقداماتی است که باعث می شود تا شما اطلاعات کامل و جامعی از مشتریان خود داشته باشید. اما آیا شما به نرم افزار باشگاه مشتریان نیاز دارید؟ در حال حاضر هدف از ایجاد و راه اندازی باشگاه مشتریان افزایش فروش و بالا بردن ارزش کسب و کار شما است. ایجاد حس اعتماد و بالا بردن پرستیژ کاری در راستای بالا بردن ارزش کار شماست. با راه اندازی و ایجاد باشگاه مشتریان قرار است احساس مهم بودن به مشتری داده شود. در نهایت باعث رونق کسب و کار شما می شود.

    اهمیت راه اندازی باشگاه مشتریان

    چنانچه مشتریان کوچک ترین ویژگی برتری را در رقیب شما ببینند حتما او را جایگزین شما می کنند. ایجاد باشگاه مشتریان باعث می شود که تا مشتری های معمولی خود را به مشتری های ثابت و وفادار تبدیل کنید. راه اندازی باشگاه باعث می شود تا کسب و کار شما درآمد چند میلیونی در ماه داشته باشد. حفظ مشتری سابق و کمک به برند و معرفی محصول شما مهم ترین هدف راه اندازی باشگاه مشتریان می باشند.

    اهداف ایجاد باشگاه مشتریان

    اهداف ایجاد باشگاه مشتریان

    اهداف مهم از راه اندازی و ایجاد باشگاه مشتریان علاوه بر حفظ مشتریان سابق و کمک به برند سازی می توان به موارد زیر نیز اشاره کرد؛

    • کاهش تخفیف های واقعی به دلیل واسطه کیف پول
    • تسهیم افراد منتفع و سهم بازاریاب های مختلف به صورت خودکار
    • افزایش مشتریان جدید به واسطه باشگاه مشتریان
    • ایجاد مزیت نسبی کسب و کار شما نسبت به رقبا
    • ایجاد کیف پول هوشمند برای خرید مشتری و جلوگیری از تخفیف
    • کاهش هزینه و افزایش سود مجموعه کسب و کار شما یکی از مهم ترین اهداف راه اندازی باشگاه مشتریان است.

    ارسال کارت ویزیت

    این سوال برای شما مطرح می شود که آیا ارسال کارت ویزیت و یا نیاز به کارت فیزیکی در ایجاد باشگاه مشتریان نیاز است یا نه؟ صدور یک کارت فیزیکی زیبا و با طراحی منحصر به فرد، بازدهی خوبی برای شما دارد. با ارسال کارت ویزیت از طریق پیام کوتاه و یا سایر امکانات پنل اس ام اس اطلاعات خود را در فیلد های مربوط وارد کنید.

    اطلاعات و شماره تماس شما در دفتر تلفن همراه مشتری ثبت می شود و برای تماس با شما طبق معمول گذشته اقدام می شود. ارسال کارت ویزیت در پنل ارسال اس ام اس به وی کارت یا vcard معروف است. شکل نمایش کارت ویزیت شما در هر گوشی متفاوت است.

    راه اندازی باشگاه مشتریان با استفاده از پنل پیامک

    راه اندازی باشگاه مشتریان با استفاده از پنل پیامک

    راه های مختلفی برای جذب مشتری وجود دارند. بازاریابی پیامکی یکی از روش های خوب برای جذب مشتری و ایجاد باشگاه مشتریان است. ارسال اطلاعات و اخبار برای مشتریان با اس ام اس نوعی خبرنامه پیامکی است. در نتیجه مشتری با خواسته خود در خبرنامه و باشگاه عضو می شود.

    هر زمان مشتری بخواهد می تواند عضویت خود را لغو کند. درخواست عضویت در خبرنامه با پیامک های انبوه یکی از راه های جذب مشتری می باشد. نوشتن متن پیامک و ارسال شماره تلفن ها در پنل پیامکی تنها کاری است که می توانید پیامک های دعوت به باشگاه را به مشتریان ارسال کنید. پیام های شخصی سازی نیز یکی دیگر از گزینه های استفاده از پنل پیامکی است. ارسال پیام شخصی به معنی ارسال پیام با اسم و فامیل کاربر احساس خوبی به مشتری می دهد و احساس مهم بودن در وی ایجاد می شود.

    ترغیب مشتری برای عضویت در باشگاه مشتریان

    چگونه می توان مشتری را برای عضویت در باشگاه مشتریان ترغیب کرد؟ مسلما زمانی که به فکر ایجاد باشگاه مشتریان هستید این سوال ذهن شما را مشغول می کند. پیشنهاد ما این است برای مخاطب های خود پیشنهاد های جالب ارسال کنید.

    فرستادن پیامک حاوی اطلاعات زمان شروع تخفیف به مشتریان نیز باعث جذب مشتریان شما به باشگاه و یا خبرنامه می شود. ارسال پیامک های تخفیفی باعث ماندگاری کاربر در باشگاه نیز می شود. حق انتخاب دادن به مشتری و ارسال گزینه لغو برای برای مشتری بسیار تاثیر گذار است.

    راه اندازی و ایجاد باشگاه مشتریان مناسب چه کسب و کارهایی است؟

    ایجاد باشگاه مشتریان تقریبا برای تمامی کسب و کارهای آنلاین و حتی سنتی شما لازم و ضروری است. به هر کسب و کاری که مشغول هستید می توانید از سایت باشگاه مشتریان به نفع خود و البته مشتریان استفاده کنید.

    به طور کلی برای تمام کسب و کار ها می توانید باشگاه مشتریان مخصوص خودتان را راه اندازی کنید. توجه داشته باشید هزینه هایی که برای ایجاد و راه اندازی باشگاه مشتریان صرف می شوند ممکن است برای برخی از کسب و کار ها به زمان طولانی برای بازگشت سرمایه نیاز باشد. به طور مثال اگر صاحب فست فود و یا فروشگاه کوچک پوشاک هستید به جای هزینه کردن برای ایجاد باشگاه می توانید از فضای مجازی و راه اندازی کانال برای رونق کسب و کار خود استفاده کنید. اما فروشگاه های زنجیره ای به راه اندازی باشگاه مشتریان برای رسیدن به سود بیشتر نیاز بیشتری دارند. رستوران، برند ها، باشگاه های ورزشی، سالن های زیبایی، فروشگاه های زنجیره ای لباس، استارتاپ ها استفاده از باشگاه مشتریان برای آنها رونق مفید است.

    جمع بندی

    ایجاد باشگاه مشتریان فرصت خوبی به شما می دهد که صاحب کسب و کار های متوسط و بزرگ هستید و برای رونق فعالیت خود به دنبال راه های مختلف بازاریابی هستید. استفاده از پنل پیامکی و ایجاد باشگاه مشتریان قطعا برای رونق فعالیت شما موثر است. شما با استفاده از وب سایت های فعال در این زمینه می توانید اقدامات لازم را برای راه اندازی باشگاه مشتریان انجام دهید. سپس نتیجه کار که همان فروش بیشتر است را پس از مدت کوتاهی می بینید. برای خرید دستگاه ذخیره شماره موبایل با ما در ارتباط باشید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *