• پنل پیامک
  • ۱۴۰۱/۰۳/۲۰
  • ارسال شده توسط رها راد
  • 116 بازدید
  • راهنمای ارسال پیامک هدفمند

    ارسال پیامک هدفمند به معنی ارسال پیام های تبلیغاتی برای افراد یا گروه های خاصی می باشد. برای ارسال این پیامک ها باید برنامه ریزی خاصی داشت به همین دلیل به آن پیامک هدفمند گفته می شود. این پیامک ها برای تبلیغات در زمان خاصی به افراد خاصی ارسال می شوند. رعایت برخی از اصول باعث می شود تا پیامک های ارسالی هدفمند و تاثیر گذار باشند.

     

     بازاریابی از طریق ارسال اس ام اس هدفمند به چه صورت است؟

    بازاریابی از طریق ارسال پیامک هدفمند

    ارسال پیامک هدفمند برای امر تبلیغات نوعی از بازاریابی است که صاحبان مشاغل از آن برای معرفی خود و محصول شان استفاده می کنند. نام تجاری به صورت دهان به دهان در میان مردم تبلیغ می شود و تاثیری در کسب و کار خواهد داشت.

    پنل های خدماتی ارسال پیامک

    تبلیغات و یا معرفی کسب و کاری و انجام فعالیتی که برای رونق کسب و کار یا فعالیتی خاص صورت می گیرد در پنل های خدماتی قابل ارائه می باشند. ارسال پیامک هدفمند نیز جزو این پنل های خدماتی می باشند.

    پنل های خدماتی توسط افراد و یا وب سایت های خاصی برای افراد صاحب کسب و کار ارائه می شوند. افراد با سفارش نوع خدمت و روش بازاریابی می توانند گام مثبتی را در جهت رونق فعالیت خود بردارند.

    ارسال پیامک هدفمند

    اهمیت ارسال پیامک های تبلیغاتی هدفمند

    تبلیغی در بازار کسب و کار موفق است که با هدف خاصی صورت بگیرد. تبلیغات غیر اصولی ممکن است باعث نتیجه عکس شود. ارسال پیامک هدفمند نیز باید طبق اصول و قوانین صورت بگیرد. کسانی که پیام های تبلیغاتی را دریافت می کنند باید جزء بازار هدف باشند. پس زمانی که برای ارسال پیامک هدفمند هزینه ای پرداخت می شود نیاز است حتما تمامی اصول و قوانین مربوط به آن رعایت شود.

     

    نکته مهم در ارسال پیامک های تبلیغاتی چیست؟

    اگر برای تبلیغات کسب و کار خود به فکر ارسال پیامک هدفمند هستید لازم است تا روی مخاطب پیامک های خود تمرکز کنید. بازار هدف و کسانی که در دایره مشتری شما قرار می گیرند باید مشخص شوند. این مهم یعنی شناسایی مخاطبین و مشتریان بر پایه اطلاعات بازار هدف و جمع آوری اطلاعات امکان پذیر است.

     

    نحوه ارسال پیام های تبلیغاتی هدفمند به چه صورت است؟

    ارسال اس ام اس هدفمند تبلیغاتی کاری است تجربه ای و نیازمند داشتن اطلاعات خاصی است. لازم است قبل از ارسال این پیامک ها از افراد مورد هدف و یا جامعه هدف شناخت کافی کسب کرد. توجه به نحوه ارسال و زمان ارسال پیامک در ماندگاری آن در ذهن افراد بسیار تاثیر گذار است.

    در واقع ارسال پیامک های تبلیغاتی بر اساس منطقه جغرافیایی یا بر اساس شغل و صنف می باشد.

    اطلاعاتی در مورد ارسال پیامک انبوه

    ارسال پیامک به صورت واضح و مشخص

    لازم است در وهله اول مخاطبین پیامک تبلیغاتی به صورت دقیق و واضح تعیین شوند. به این ترتیب مخاطبینی که قرار است مشتری محصول یا خدمات شما شوند مشخص می شوند. به طور مثال ارسال پیامک تبلیغاتی فیشیال صورت برای مخاطبین آقا، نوعی ارسال پیامک غیر هدفمند می باشد. زیرا مشتریان و خواهان فیشیال صورت نود درصد از خانم ها می باشند. پس باید قشر خاصی که نیازمند محصول شما هستند مشخص شوند.

    توجه به متن پیامک تبلیغاتی هدفمند

    در ارسال پیامک هدفمند باید حتما به متن پیامک توجه نشان داد. ارائه توضیح معمولی و تکراری برای مخاطب هیچ جذابیتی ندارد. ممکن است بسیاری از شرکت ها و کسب و کار ها نمونه ای از محصول و فعالیت شبیه به محصول شما را ارائه کرده باشند. پس متن پیامک باید گویای ویژگی خاص شما باشد که مخاطب را جذب کند.

    توجه به کلمات پیامک بسیار مهم است باید به گونه ای کلمات را کنار هم بچینید که قابل فهم و برای مشتری جذاب باشد. کلام باید صمیمی و کنجکاو کننده باشد و از زبان محاوره ای استفاده شود. استفاده از علامت های ؟ یا ! در متن نظر مخاطب را جلب می کند.

    توجه به فواصل و زمان ارسال پیامک هدفمند

    برای دریافت نتیجه مطلوب بایستی پیامک های تبلیغاتی در فواصل زمانی معین و به دفعات مشخصی ارسال کرد. مثلا هر سه ماه یکبار پیامک تبلیغاتی را به شماره های خاص ارسال کنید. ارسال پیامک هدفمند 5 تا 7 بار باشد. بازه زمانی و تعداد پیامک های ارسالی در ماندگاری ذهن تاثیر گذار هستند.

    پیام ها در طول روز و از ساعت 9 صبح تا 1 بعد از ظهر و از 4 تا 8 عصر ارسال شوند. زیرا مردم در این ساعات از شبانه روز هوشیارتر هستند.

    ثبت شماره های ورودی برای ارسال پیامک های بعدی

    در بدترین حالت ممکن 10 درصد تماس های ورودی برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص فعالیت و کالای شما به فروش منجر می شوند. در حالت های موفق نیز 80 درصد از تماس های ورودی به فروش منجر خواهند شد. پس تماس های ورودی را ثبت کنید و پیامک تبلیغاتی را دو یا سه بار دیگر برای آنها ارسال نمایید. نتیجه این کار برای فروش محصول عالی خواهد بود.

    ارسال پیامک هدفمند بر اساس منطقه جغرافیایی

    به طور مثال می خواهید برای فروشگاه مواد غذایی که تازه افتتاح کرده اید تبلیغات پیامکی انجام دهید. ارسال پیامک تبلیغاتی باید بر اساس جغرافیا باشد. به این صورت اگر فروشگاه مواد غذایی شما در منطقه ای خاص قرار گرفته است برای مخاطبینی که در این منطقه سکونت دارند پیامک تبلیغاتی ارسال کنید.

    ارسال اس ام اس هدفمند بر اساس شغل و صنف

    ارسال پیامک هدفمند تبلیغاتی باید به مشاغل و یا اصناف و یا افراد خاصی که به محصول و خدمات شما نیاز دارند، صورت بگیرد. به طور مثال مشتری ماشین آلات صنعتی شما افراد عادی نیستند. بلکه صاحبان کارخانه و کارگاه ها مخاطب اصلی شما قرار می گیرند.

    جمع بندی:

    برای ارسال پیامک هدفمند توجه به متن و زمان ارسال بسیار مهم می باشد. در متن از مزایا و ویژگی های خاص محصول خود سخن بگویید در زمان های نیمه شب و یا ظهر ها در زمان وقت استراحت از ارسال پیامک های تبلیغاتی اجتناب کنید. زیرا تجربه ثابت کرده است که عدم توجه به این دو موضوع نتیجه عکس دارد.

    همچنین پیام باید به مخاطبینی که ممکن است از مشتریان شما شوند ارسال شود، توجه به این مورد نیز در امر مهم تبلیغات پیامکی بسیار مهم می باشد. برای شروع فقط کافی است در پنل ما ثبت نام کنید و ارسال خود را شروع کنید.

    دیدگاهتان را بنویسید

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *